Myrna přemýšlí, co si počít se životem, když ji organizace Bristol Justice Collective, kterou sama založila, odmítne. Christianovi nepřátelé se pouštějí do hry na kočku a na myš. Padne rozhodnutí ohledně záhadného pytle s penězi.