Na písku
Michelle, která se díky svým plánům na vybudování vysněné školy ocitá pod velkým tlakem, požádá Bretta a Alexe o pomoc. Zatímco půlnoční výlet na pláž postaví Bretta do svízelné situace, Alexe znepokojuje Tinino chování.