Všichni jsou dospělí
Michelle se snaží uskutečnit své plány na výstavbu školy. Na uvítacím večírku pro Alexe se Tina chytne s jeho novou přítelkyní Christy, zatímco ostatní se pokoušejí napjatou situaci uklidnit.