Klídek, jo?!
Ostře humorný komediální seriál NESVÁ, jehož autorkou a jednou z hlavních postav je Issa Rae, nabízí pohled na přátelství dvou současných černošských žen (Rae a Yvonne Orji), jejich nepříjemné zážitky a životní strasti.