Přežívám, jo?!
Kvůli naléhavé rodinné situaci musí Molly rozdělit většinu své energie mezi péči o blízké, náročnou práci a soustředění se na své pomyslné nedostatky. Během chaotického dne se Issa a její nový přítel sblíží víc než kdy dřív.