Renovace hnízda
Dcera prosí Leslie a Lyndsay, aby převzaly renovaci a prodej matčina domku. Dvojčata změní zastaralé a nejednotné uspořádání tím, že dům otevřou a dodají mu uklidňující, pobřežní atmosféru.