Od devadesátých let k dnešku
Zastaralý traktový dům dal jeden manželský pár na trh, ale nutně je potřeba pomoc Lyndsay a Leslie. Vymyslí konkurenci stavbám v okolí a upraví dům, aby vypadal jako nejmodernější srub.