Moderní oáza z 50. let
Jedna majitelka domu vyhledá pomoc Leslie a Lyndsay při prodeji svého nekonzistentně stylizovaného domu z 50. let. Vytvořením vysněné oázy na zadním dvorku dvojčata zvýší prodejní cenu.