Mohawkové a bláznivost, dobrota a radost
Pro flotilu v Beringově moři končí sezona velkými úlovky a odměnami. Kapitán lodi Seabrooke bojuje s bolestivou nemocí a posádka Northwestern se mstí posádce Time Bandit.