Čichám, čichám velké problémy
Sezona výlovu krabů sněžných končí a kapitáni lodí Seabrooke a Cornelia Marie se potýkají s vysilujícími zraněními. Kapitán plavidla Wizard fyzicky zaútočí na nečekanou oběť.