Holčička
Sasha se stěhuje od rodičů a ocitá se na gauči svého drogového dealera. Její vysněná kariéra zpěvačky je na hony vzdálená. Saleemovo chování je stále nevyzpytatelnější, a tak se Sasha musí postavit na vlastní nohy.