Čubky v klecích
Sasha si užívá nejlepší období svého života a odjíždí na první dámskou jízdu s Carly a partou. Zpívá o tom, jak její sláva nezadržitelně stoupá. Ve vile se však objeví skupina mužů včetně rappera, který ví, kdo Sasha je...