Kenny zjišťuje, že mu jeho osobní záležitosti překážejí v práci. Stevie čelí nepřízni osudu, ale přesto si zachovává tvář. Dustin a Cassie pomáhají Kennymu zjistit něco důležitého o Vánocích.