Kennymu věnuje Sports Sesh stále více pozornosti a Guy ho požádá, aby se uklidnil. April přesvědčí Kennyho, aby začal s párovou terapií. Kenny a Stevie plánují založit nový podnik, aby vydělali na Kennyho slávě.