Kenny splní výhrůžku adresovanou Geneovi. Stevie sežene Kennymu charitativní organizaci, kterou má propagovat během Guyova závodu "dračích lodí." Toby se po vzoru svého otce snaží najít odvahu nakrmit svého nového domácího mazlíčka.