Velká neznámá (Jihoafrická republika)
Surfaři Ian Walsh a Grant "Twiggy" Baker se vydávají na západní pobřeží Afriky v naději, že se zdejší nedotčená krajina stane dalším místem pro surfování na velkých vlnách.