Do prázdnoty (Aljaška)
Snowboardisté Jeremy Jones, Elena Hightová a lyžař Griffin Post míří do národního parku Glacier Bay na Aljašce, aby se v nebezpečných zimních podmínkách pokusili o bezprecedentní sjezd hory Mount Bertha.