Potop se, nebo plav
Během víkendu u jezera se Whitney a Ryan střetnou poté, co ji kamarádky prosí, aby se na něho vykašlala a odstěhovala se zpátky do Greensboro. A objeví se Buddyho nová přítelkyně.