Svobodná, tlustá a na hlavu
Whitney navštíví ve Washingtonu DC Buddyho, jenž přestal pít alkohol. Úředník z adopční agentury má pro ni špatné zprávy. Podivný noční telefonát od Buddyho je důvodem k obavám.