Buddyho rozhodnutí
Buddyho odvykací léčba se chýlí ke konci a on se musí rozhodnout, zda se nastěhuje k Whitney nebo do domu na půl cesty v Charlestonu. Thoreovi se dozvědí zničující zprávy.