Z lásky k Babs
Poté, co Babs utrpí mrtvici, rodina zjistí, že Babs, Glenn a Hunter mají COVID-19. Whitney se sice ocitne bez rodiny, o kterou by se mohla opřít, ale její přátelé jí pomůžou.