Sladeův návrat
Beast Boy a Kyborg chtějí najmout klauna na oslavu Titánů, i když jim Robin řekne, že klauni jsou pro děti. Když klaun neudělá valný dojem, Kyborg a Beast Boy se rozhodnou ho poučit.