Cool škola
Rose Wilsonová uteče z vězení a poráží Titány chytrými urážkami. Jen Raven je proti nim imunní. Nakonec se spřátelí a podnikají spolu spoustu věcí. Kyborg, Starfire a Beast Boy se cítí uboze, tak jdou do školy pro frajery.