Skluzavka do ráje
Mladá rodina z Tennessee má dvorek ve svahu, takže je nemožné venku něco podnikat. Kyle a Justin jim pomohou s designem a postaví zábavné místo pro celou rodinu, kde je vodopád, ohniště a zakázková vodní skluzavka.