Od zarostlého po špičkový
Rodina z Franklinu v Tennessee žije více než dva roky s nedokončeným bazénem. Tým Pool Kings tento zadní dvorek předělá ze stavu chaosu na něco, co překonává nejdivočejší sny rodiny.