Od špatného k dokonalému
Pár z Tennesse si najme tým Pool Kings, aby postavil jejich vysněný bazén na ne zrovna vhodném zadním dvorku. Kyle a Justin se při stavbě musejí potýkat s příkrým svahem, omezeným přístupem a špatným počasím.