Projekt bazénu na zadním dvorku rodiny v Nashvillu narazí hned zpočátku na 1,8 tuny skály. Ale tým Pool Kings odvede skvělou práci a na zadním dvorku bude masivní vodopád a pavilón, a dokonce nasvítí vodu ohněm.