Přirozeně pro zábavu rodiny
Po přestěhování do svého domu navždy si chce mladá rodina z Tennessee splnit i sen o vybudování bazénu. Tým Pool Kings výzvu přijme a vytvoří tropický ráj s velkým vodopádem, plovoucím barem a velkou venkovní kuchyní.