Z ostudy po ráj na večírky u bazénu
Rodina z Nashvillu, která miluje zábavu, zoufale potřebuje bazén na horké letní dny. Jejich současný zadní dvorek je ostudou na pohled, a tak odborníci na renovaci mají co dělat, aby z něj udělali ráj na večírky u bazénu.