Společnost Axe stanovuje hodnotu svých zaměstnanců na "bonusové schůzce" na konci roku. Chuck zahájí nebezpečný plán, ale vyruší ho přítel v nouzi. Taylor a Axe diskutují o svém postavení ve společnosti.