Rizikový management
Spletité drama o mocenské politice v newyorském světě velkých financí. Geniální král spekulativních investičních fondů Bobby "Axe" Axelrod a drzý státní zástupce Chuck Rhoades hrají nebezpečnou hru, v níž jde o miliardy – a vítěz bere vše.