Chudák Sisyfos
Mare je donucena dát od případu ruce pryč a Colin vyšetřuje místního kněze kvůli nejasným okolnostem, které vedly k jeho přeložení na farnost. Anonymní telefonát dává Dawn naději, že je Katie možná stále naživu.