Druhý pokus
Mare a Colin analyzují nové důkazy a telefonní záznamy je zavedou k nepravděpodobnému podezřelému. Mare se oboří na Helen kvůli boji o opatrovnictví Drewa a Richard jí poradí, jak dále postupovat s Carrie.