Ace a Claire cestují po vězeních, aby získali pomoc pro farmu, kde mají být umístěni vysloužilí závodní koně. Israel se snaží přesvědčit Smithe o kvalitách jeho šéfa. Jerry a Naomi se pokoušejí o účast ve výdělečném pokerovém turnaji.