Ruby se rozhodne s Williamem uzavřít riskantní smlouvu a díky kouzlu se z ní stane běloška. Tato fyzická proměna však ještě více prohloubí její odpor k rasovým rozdílům. Attitus propukne v hněv, když se dozví o Montroseově zradě, která Leti znepokojuje.