Když se Christina nečekaně objeví u jejího domu, Leti se ptá Atticuse, jestli má plán, jak se nepozorovaně vrátit na Floridu. Ve snaze najít chybějící stránky důležitého dokumentu se Leti, Tic a Montrose vydají do Bostonu v doprovodu Hippolyta a Diany.