Když se Leti a George vzpamatují z předchozí děsivé noci, vychutnávají si nové prostředí. Atticus začíná být čím dál podezíravější vůči jejich hostitelům v ardhamské lóži – Christině Braithwhiteové a jejímu prchlivému otci Samuelovi.