Bette se cítí provinile, že lhala Angie; nečekaná zpráva vyvede Shane z míry; Alice, Gigi a Nat najdou společnou řeč; Dani a Sophie se vyrovnávají s bombou, kterou vypustil Daniin otec; Finley se sblíží s Tess a Micah s Josém.