Bette pokračuje v přípravách na přednášku v centru LGBTQIA. Shane pomáhá Finleyové a Alice je naštvaná, když je nucena přijmout nového zaměstnance. Dani a Sophie oslavují dobré zprávy a Dani nastupuje do nové práce.