Deset let po jejich posledním setkání Bette kandiduje na starostku Los Angeles, Shane se po nepřízni osudu vrací do města a Alice se snaží zvládnout rodičovství se svou snoubkou Nat a její bývalou ženou, zatímco její talk show slaví úspěch.