1979. Podnikatel Jerry Buss vsadí své jmění na koupi klubu Los Angeles Lakers. Trenér týmu Jerry West je nadšený z možnosti získat Earvina Johnsona, který se musí rozhodnout, zda je připraven dostát své přezdívce Magic.