Remcalové
Gumball svou špatnou náladou nakazí Darwina který se přidává k jeho remcání. Mrzoutů si všimnou dobří obyvatelé Elmoru kteří si Gumballa s Darwinem spletou s malými žebráky a uspořádají pro ně dobročinnou sbírku.