Zrcadlo
Gumball obdrží děsivý e-mail od strašlivého ducha a rozhodne se ho ignorovat navzdory Darwinově radě. Odmítá to přiznat ale prokletí se stane skutečností a celou rodinu to vtáhne do jiné dimenze. Gumball a Darwin s pomocí Carrie ale rodinu zachrání.