Podvodník
Když Gumball s Darwinem odhalí, že diplom ředitele Browna je falešný, ředitel to hodlá udržet to v tajnosti. Snaží se je všemožně podplatit. Ředitel si jejich nezájem vyloží jako tvrdé vyjednávání a nezastaví se ani před zoufalými činy.