Volte Gumballa… a Leslie?
Gumball kandiduje na prezidenta třídy a hledá vhodného spolukandidáta. Doufá, že by jím mohl být Leslie, který se proslavil jako roztleskávač, Leslie s ním ale kandidovat nechce. Legrační sestřih klipů z prvních šesti sezón "Gumballova úžasného světa".