Volte Gumballa a Penny
Gumball kandiduje na prezidenta třídy a hledá vhodného spolukandidáta. Když požádá svou přítelkyni Penny, dostane se mu odpovědi, kterou nečekal. Legrační sestřih klipů z prvních šesti sezón "Gumballova úžasného světa".