Svátek matek
Gumball, Darwin a Anais hledají dokonalý dárek ke Svátku matek. Bude to roztomilé přání, obrázek od srdce nebo něco úplně jiného? Legrační sestřih klipů z prvních šesti řad "Gumballova úžasného světa".