Baseball byl lepší se steroidy
Alan potká v kavárně Miu, se kterou se Charlie před několika lety téměř oženil. Charlie přemýšlí, jestli jeho nynější vztah k Chelsea je opravdu tak silný. Herb s Judith přijedou k Charliemu vyzvednout Jakea, Judith však praskne plodová voda.