Záchůdek sira Lancelota
Charlie nechce, aby se k němu Chelsea nastěhovala natrvalo a přestala si platit svůj byt. Vyčte mu, že jejich zásnuby nebere vážně, a uražená odchází. Alan mu domlouvá, aby se přemohl, omluvil se a požádal ji, aby se k němu nastěhovala.