Nemrtvá patrola
Doom Patrol, která je otřesena nečekanými komplikacemi spojenými s nemrtvými, cítí inspiraci k nápravě. Jejich úsilí však naruší příchod bývalého nepřítele a náhlé zmizení záhadné ženy.